Pazarlama ve Satış Yönetimi

Sürekli olarak çeşitlenen ve yenilenen günümüz (ticari) yaşam koşullarında rekabette kalıcılık ve rakiplere üstünlük aynı zamanda işletmenin yarattığı değerin sürekliliği ve yükseltilmesini sağlamaktır. Bunu sağlamak için geçerli, sürdürülebilir ve geliştirilebilir bir Pazarlama ve Satış Stratejileriniz olmalıdır. O halde Şirket, ana hedefini gerçekleştirebilecek etkin bir “Satış odaklı Pazarlama” sürecine sahip olmalıdır.

DANIŞMANLIK KONULARIMIZ

  • İşlemenin Stratejik Pazarlama ve Satış Hedeflerinin Oluşturulması,
  • Pazarlama ve Satış Planlarının oluşturulması,
  • Pazarlama ve Satış süreçlerinin oluşturulması,
  • Pazarlama ve Satış Gücünün (organizasyonunun) oluşturulması,
  • İşletme bütününde , Pazarlama ve Satış Birimi çalışanlarında Pazarlama ve Satış bilinci, algılama düzeyinin arttırılması,
  • Marka Yönetimi,
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi,
  • Müşteri Şikâyetleri Yönetimi,

SAĞLADIĞI YARARLAR

  • Ciro, karlılık artar,
  • Pazarlama becerileri artar,
  • Satış Kanalları yönetimi (toptancı, zincir mağazalar, bayii, perakendeci, ) kontrolü artar,
  • Kaynak Kullanımı artar,
  • Üretim verimliliği artar,
  • İşletmenin kurumsallığı artar,
  • Pazarlama ve Satış iş süreçleri, görev tanımları-analizleri yapılır,.
  • Şirket pazarlama, satış yetkinlikleri artar.

Danışmanlık Hizmeti Bilgi Talep Formu

    (*) Gerekli Alanları Doğru ve Eksiksiz Doldurunuz.

    Adınız Soyadınız : (Gerekli)

    e-posta Adresiniz : (gerekli)

    Cep Telefonu Numaranız : (Gerekli)

    Bilgi Talep Ettiğiniz Hizmetimiz / Hizmetlerimiz :(Gerekli)

    İletiniz :